Często Zadawane Pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Pytania dotyczące części i mojego pojazdu

Jak mogę zamówić część, na której napisano „kontakt”?

Niestety, gdy w części jest napisane „kontakt”, jest to w większości przypadków część wycofana, niedostępna u nas i Honda.

W każdym razie możesz się z nami skontaktować, możemy znaleźć dla ciebie część zamienną ;-)

Co oznacza ilość wskazana na listach części?

Ilości wskazane na listach części oznaczają sumę każdego numeru części, który należy zamówić, aby wszystkie znajdowały się na schemacie, na którym jesteś.
Na przykład: jeśli w kolumnie ilości znajduje się śruba oznaczona jako 4, więc na tym schemacie znajdują się 4 śruby o tym numerze części.

Ostrzeżenie: cena wskazana w wykazach części jest ceną jednostkową i jest niezależna od ilości.

Jak mogę zidentyfikować mój pojazd, aby zamówić części będą pasować?

Z kodem modelu:

Kod modelu to kod produkcyjny pojazdów Honda i zawiera wszystkie informacje (model, rok, wykończenie) dotyczące Twojego pojazdu. To najskuteczniejszy sposób na znalezienie modelu i nie popełnianie błędów w zamówieniu!

Z numerem podwozia lub VIN:

Jeśli chcesz dokładniej zidentyfikować swój pojazd, potrzebujesz numeru podwozia pojazdu, który jest inny dla każdego pojazdu i pomoże ci znaleźć informacje, których nie zawiera kod modelu, co jest bardzo przydatne, jeśli nie znasz na przykład kodu koloru.

Uważaj, data na dowodzie rejestracyjnym to data pierwszej rejestracji, która może różnić się w zależności od roku modelowego.

Pytania dotyczące mojego konta

Co mogę zrobić z moim kontem?

Musisz mieć konto na naszej stronie internetowej, aby złożyć zamówienie, ponieważ musimy oczywiście znać kontakt do fakturowania i wysyłki.

Za pomocą swojego konta będziesz mógł zapisywać pojazdy, aby następnym razem łatwo je znaleźć w Mój garaż.

Możesz także zapisać swój koszyk jako wycenę i znaleźć go ponownie w Moich cytatach później.

Jak mogę uzyskać hasło?

Po utworzeniu konta powinieneś otrzymać od nas wiadomość e-mail, w której możesz automatycznie wygenerować hasło. Jeśli nie, zaznacz pole spamu.

Aby uzyskać nowe, musisz przejść do sekcji Moje konto, podając swój adres e-mail, będziesz mógł kliknąć opcję „Zapomniałeś hasła?”, Otrzymasz nowe pocztą e-mail.

Następnie będziesz mógł go modyfikować na swoim koncie, jak chcesz.

Możemy Ci pomóc i odpowiedzieć na twoje pytania poprzez sekcję Kontakt.

Inne pytania

O nas.

Witryna bike-parts-honda.pl to Honda sieć dealerów, podobnie jak wszystkie witryny Microfiches.net.

Po zalogowaniu możesz znaleźć kontakt ze sprzedawcą, który będzie odpowiedzialny za Twoje zamówienia w sekcji kontakt.

Mam prośbę techniczną, czy możesz mi pomóc?

Zdalna diagnostyka mechaniczna nie jest najłatwiejszym sposobem, aby to zrobić skutecznie, ale możesz skontaktować się z nami, jeśli potrzebujesz porady, postaramy się pomóc jak najlepiej.

Czy mogę zamówić instrukcję techniczną?

Instrukcje techniczne nie są dostępne na naszej stronie Honda niestety.

Ale, jak wiemy, może to być ważne, powinieneś zajrzeć na naszą stronę z instrukcją techniczną, możesz znaleźć taką dla swojego motocykla ;-)
Używamy plików cookie na naszej stronie, aby zbierać statystyki odwiedzin. Klikając na Akceptuję lub klikając na Akceptuję lub kontynuując korzystanie z tych plików cookie, akceptują Państwo ich użycie. Więcej informacji