Wysyłka i dostawa

Wprowadzenie

Możesz śledzić proces składania zamówienia w dowolnym momencie na swoim koncie w sekcji “Moje zamówienia”, a na każdym kroku otrzymasz również wiadomość e-mail.

Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem różnych kurierów w zależności od sprzedawcy, rozmiaru i wagi paczki, kraju dostawy itp. W dniu wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem do strony internetowej kuriera, dzięki czemu możesz śledzić swoje paczka. Te informacje pojawią się również na Twoim koncie.

Koszty wysyłki

Koszty przesyłki uzależnione są od zamówienia, wielkości przesyłki, wagi, kuriera oraz kraju, w którym przesyłka jest dostarczana. Koszty wysyłki pojawiają się przez cały czas w koszyku i są aktualizowane automatycznie po dodaniu Produktu.

Jeśli rozmiar lub waga paczki przekroczy maksymalny limit, mogą zostać naliczone dodatkowe koszty wysyłki. W takim przypadku jak najszybciej poinformujemy Cię o tym e-mailem.

Czas dostawy

Po zakończeniu składania zamówienia na www.bike-parts-honda.pl przetwarzanie zajmie od 1 do 3 dni roboczych. Dostawa do Polska trwa średnio 5-10 dni robocze. Dostawa do innych krajów UE jest opóźniona o ok. 2 dni. Jeśli część zamienna nie jest dostępna od HONDA, otrzymamy datę dostawy, którą przekażemy Ci e-mailem, gdy tylko otrzymamy informacje. Nie ponosimy odpowiedzialności za części zamienne, których nie ma w magazynie HONDA. Podana data jest najszybszą, jaką ktokolwiek w Europie będzie mógł pozyskać części bezpośrednio od HONDA. Wskazana ilość nie oznacza, że część jest dostępna. Jeśli potrzebujesz pilnie swojej części, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, aby uzyskać dostępność.

Należy pamiętać, że nie ma dostaw w niedziele i święta.

Jeśli zamówiłeś Towary o różnych terminach dostawy, wyślemy je łączną przesyłką, chyba że uzgodniliśmy z Tobą inaczej. W takim przypadku o czasie dostawy decyduje Przedmiot o najdłuższym zamówionym przez Ciebie terminie.

Śledzenie paczek

Gdy tylko przekazaliśmy Twoją przesyłkę kurierowi, otrzymasz od nas e-mailem numer śledzenia przesyłki. Możesz również znaleźć numer śledzenia wraz z linkiem do strony kuriera na swoim koncie pod: “Moje zamówienia”. Dzięki temu możesz łatwo i wygodnie sprawdzić aktualny status dostawy na stronie głównej kuriera oraz dowiedzieć się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Jeśli przesyłka nie dotarła do Twojego domu w ciągu tygodnia i nie została dostarczona do sąsiadów, skontaktuj się z nami. Skontaktujemy się z kurierem i postaramy się wyjaśnić miejsce pobytu Twojej przesyłki.

Wysyłka do krajów nie podlegających podatku VAT

Należy pamiętać, że www.bike-parts-honda.pl nie ma wpływu na wysokość ceł lub podatków, które należy zapłacić w Twoim kraju przy składaniu zamówień z krajów, które pobierają cła importowe. W takim przypadku poinformuj się o poniesionych przez Ciebie kosztach zamówienia, które zostaną naliczone dopiero przy imporcie towaru do Twojego kraju. Opłaty te NIE są pobierane przez www.bike-parts-honda.pl i NIE są już uwzględnione w opłatach za wysyłkę.

Porady dotyczące dostawy

Bike-parts-honda.pl sugeruje dostarczenie zamówienia do zwykłej lokalizacji w ciągu dnia. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na to, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone do Ciebie i będziesz obecny, aby je podpisać, a także oszczędzisz kłopotów z odebraniem go w najbliższym urzędzie pocztowym.

Upewnij się, że podałeś nam poprawny i kompletny adres, aby zapobiec naliczeniu jakichkolwiek opłat za przesyłkę zwrotną, jeśli kurier nie może dostarczyć przesyłki pod wskazany adres.

Używamy plików cookie na naszej stronie, aby zbierać statystyki odwiedzin. Klikając na Akceptuję lub klikając na Akceptuję lub kontynuując korzystanie z tych plików cookie, akceptują Państwo ich użycie. Więcej informacji
Masz pytania?